مجله اس ام اس

مجله اس ام اس
وبلاگی پر از اس ام اس های مختلف لطفا در نظر سنجی و امتیاز به هر مطلب شرکت فرمایید.با تشکر
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اس ام اس و آدرس jok-sms91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 به حسنی میگن نرو پایین

.
.
.
.
دیدی خودت بدتری 

هر کی زیر ما خوابید راضی بلند شد
.
.
.
.
.
پتوی گلبافت 

 
یوزارسیف ضمن تقدیر از بازی کتایون ریاحی اعلام کرد: در صورتی که نقش زلیخا را گلشیفته فراهانی بازی می کرد، تاریخ را زیر و رو می کردم 

زلیخا ماند در این حسرت که یوسف گشت زندانی 
چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی

دختر: مامان! شاهزاده رویاها با اسب سفید یعنی چی؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مامان: یعنی یه خری مثل بابات


 
مومیایی جسد پوتیفار مصر کشف و پس از بررسی رشتی بودن وی تایید شد

 
از یارو می پرسن خواهرت دختر زائیده یا پسر؟ میگه به من اطلاع ندادن, هنوز نمیدونم دایی شدم یا خاله

بیا من بشم یوسف تو هم زلیخا ? فقط جون مادرت این دفعه یه کم تندتر بدو نذار فرار کنم 

 
شعار این هفته مردم رشت: پوتیفار حیا کن زلیخا رو رها کن

و این گونه بود که پس از دیدار یوسف و زنان مصر پرتقال خونی به بازار آمد 


امروز روز تولد حضرت معصومه و روز ملـــی دخترا ست 
.
.
.
.
.
.
.
.
روزت مــبـارک


دوست داری بگم میخام هرروز صبح باصدات بیدارشم بعد بهت بگم باساعتم بودم دوست داری بگم چرارفتی بعدبفهمی بابرق بودم؟دوست داری بگم هرجا باشی پیدات می کنم بعد بفهمی بادسته کلیدم بودم ؟دوست داری بگم دوستت دارم بعدفکرکنی... نه دیگه،این دفعه باخودت بودم

*متن موجود نیست*
.
.
میگم موجود نیست عجب سیریشی هستی


نظرات شما عزیزان:

morteza
ساعت15:39---6 بهمن 1391
بسیار جذاب و خنده دار بود-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, ] [ 18:13 ] [ مهدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درموردوب

سلام خدمت تمامی کسانی که این وبلاگ را برای خواندن اس ام اس انتخاب کرده اند از انتخاب شما متشکرم و امیدوارم که این وبلاگ بتواند خواسته شما را برآورده کند .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 40432
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ