مجله اس ام اس

مجله اس ام اس
وبلاگی پر از اس ام اس های مختلف لطفا در نظر سنجی و امتیاز به هر مطلب شرکت فرمایید.با تشکر
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اس ام اس و آدرس jok-sms91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

من

با کناری ات
کنار نمی آیم !
کنار می روم ……


همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت می کنه!
گفتم:می دونم!
گفتن:این یعنی دوستت ندارهاااا!
گفتم: می دونم!
گفتن:احمق یه روز میذاره میره تنها میشی !
… گفتم:می دونم!
گفتند:پس چرا ولش نمی کنی..؟!
گفتم:این تنها چیزیه که نمی دونم

 


از درد دوست نداشتن هایت گفتم
خیانت را تجویز کردند
گویا این آسان ترین راه عاشقی است . . .

 


بودم!
دیــــــــــــدم با دیگری شـــادتری
.
رفتــــــــــم

 


 

آنان که بودنت را قدر نمی دانند
رفتنت را “نامردی” میخوانند  . . .


اینجا زمین است ، زمین گرد است !
تویی که مرا دور زدی ….. فردا به خودم خواهی رسید !!!!
حال و روزت دیدنیست….

 


هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار
نترس
جریمه اش با من !

 


“دوستت دارم” را برای هر دویمان فرستادی
هم من ، هم او
خیانت میکردی یا عدالت ؟

 


اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم
یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم  . . .

 


باران همیشه می بارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند.
نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .

 


یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم
به هر حال ممنون از مشتت  . . .

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 13:55 ] [ مهدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درموردوب

سلام خدمت تمامی کسانی که این وبلاگ را برای خواندن اس ام اس انتخاب کرده اند از انتخاب شما متشکرم و امیدوارم که این وبلاگ بتواند خواسته شما را برآورده کند .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 40342
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ